Thanks for 256,000 views!

So I am happy to report another doubling of views. It took 61 day to achieve this. During this period, I have observed big slow fluctuations of visitor activity: factor-of-two variations in daily number of views. I could not find any relation of these variations to the content posted or other global events, I think I should not look for a rational explanation.

The blog remains my most sucsessful project of the past year. While  feedback is scarce, it is emotionally useful. The fact that so many are interested in my stories and research is very encouraging.

Thank you very much, dear reader!