Disclaimer

De meningen ge-uit door medewerkers en studenten van de TU Delft en de commentaren die zijn gegeven reflecteren niet perse de mening(en) van de TU Delft. De TU Delft is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van hetgeen op de TU Delft weblogs zichtbaar is. Wel vindt de TU Delft het belangrijk - en ook waarde toevoegend - dat medewerkers en studenten op deze, door de TU Delft gefaciliteerde, omgeving hun mening kunnen geven.

The Protection of the Mother of God

feast has come today. I have already explained in the blog the origin and significance of this feast.

First half of the month and especially this week was not without joyful and inspiring events. However, this period was also full with bizzare incidents that have been unexpected, unpleasant and even painful. I feel unsure and do not look forward to the future.

O Mother, protect me, my kin and kith from any evil and temptation. And if unpleasant things happen, protect our souls from wounds Evil tries to inflict.

Be Sociable, Share!