Disclaimer

De meningen ge-uit door medewerkers en studenten van de TU Delft en de commentaren die zijn gegeven reflecteren niet perse de mening(en) van de TU Delft. De TU Delft is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van hetgeen op de TU Delft weblogs zichtbaar is. Wel vindt de TU Delft het belangrijk - en ook waarde toevoegend - dat medewerkers en studenten op deze, door de TU Delft gefaciliteerde, omgeving hun mening kunnen geven.

Third Lecture Advanced Statistical Mechanics

was not that terrible: of course I speak for myself, but it seems I am coming in terms with the course and the audience. The latter even responded my questions and reacted on stimuls: rewarding it is.

I am a lecture behind the original schedule but fell comfortable about this. Since I have not posted the schedule for the second half of the semester yet, I can trim it incorporating thechanges. Next year I shall change the schedule that appeared rather unrealistic.

Be Sociable, Share!