Frans Godschalk

will be a new Ph.D. student to work with me starting this year. This has been settled several weeks ago, however I could not make an announcement before I officially concluded the search (there were 57 applicants for this position).

Frans will be working on Josephson laser, perhaps with Fabian Hassler (see the post of Nov. 27). Frans graduated from Leiden and made his diploma thesis in the field of high-energy physics. He is very motivated. Still, I do not expect an easy start: too much differences in approaches.