Disclaimer

De meningen ge-uit door medewerkers en studenten van de TU Delft en de commentaren die zijn gegeven reflecteren niet perse de mening(en) van de TU Delft. De TU Delft is dan ook niet verantwoordelijk voor de inhoud van hetgeen op de TU Delft weblogs zichtbaar is. Wel vindt de TU Delft het belangrijk - en ook waarde toevoegend - dat medewerkers en studenten op deze, door de TU Delft gefaciliteerde, omgeving hun mening kunnen geven.

First lecture Quantum Transport

has happened today. I was pleased with the number of students: it is significantly higher than year ago. Yet in comparison with the former generation the students looked kind of shy being not eager to respond on my questions and provocations. Perhaps early morning is to blame. Nevertheless, I reacted by going slower. We did not even touch counting statistics: left for the future).

Be Sociable, Share!